Kasia Wojciechowska

Zawodowo ma dwie pasje, które się przenikają – budowanie marek niosących realną wartość dla klientów i wspomaganie ludzi w osiąganiu dobrostanu psychicznego. Najpierw był marketing – bazą wiedzy były kursy, studia podyplomowe, m.in. Strategicznej Komunikacji Marki na AGH. Dziś jako strateg prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe, buduje strategie i projektuje pozytywne doświadczenia klientów. Prowadzi warsztaty marketingowe dla firm oraz studentów: AGH (Marketing Internetowy, Social Media & Content Marketing), WSB w Cieszynie. Jest autorką książki: "Customer Experience Managment. Moc doświadczeń na ścieżce Twojego klienta." Doświadczenie pokazało jej jednak, że często ogromny potencjał biznesowy nie zostaje wykorzystany. Barierą są ograniczenia wynikające m.in. z niewspierających przekonań i niskiego poczucia własnej wartości ludzi. By wspomagać w rozwoju osobistym, już nie tylko przedsiębiorców, ale każdego, kto tego potrzebuje, w 2020 roku wraz z Renatą, założyła Fundację "Zielone Pojęcie". Cały czas się kształci – obecnie jest w trakcie nauki na drugim roku Szkoły Analizy Transakcyjnej, by móc pracować jako psychoterapeuta. Jest też certyfikowanym profilerem behawioralnym. W pracy z ludźmi, w zależności od celu i bez względu na obszar, wykorzystuje szeroką wiedzę z zakresu marketingu, psychologii, socjologii i ekonomii behawioralnej oraz trendów rynkowych. Naturalne zdolności łączenia faktów w uzupełniające się schematy, dostrzeganie nieoczywistych zależności pomiędzy różnymi obszarami, wysoka indywidualizacja i empatia podnoszą znacznie jej skuteczność.