Paulina Jaśkowiec
Ściągając z ramion przedsiębiorcy ciężar koordynacji działań, dmucham mu w skrzydła, by mógł wznieść się wyżej i osiągnąć więcej. Specjalizuję się w zarządzaniu projektami oraz koordynacji działań, które prowadzą do dynamicznego rozwoju organizacji. Moim głównym zadaniem jest pilnowanie, aby działania nie były przypadkowe, a zespół skoordynowany i zaopiekowany. A konkretniej:
- Koordynuję realizację projektów
- Koordynuję wdrażanie procesów i narzędzi pracy
- Dobieram i weryfikuję podwykonawców
- Wyszukiwanie i ocena potencjalnych podwykonawców, aby zapewnić najwyższą jakość realizowanych usług.
- Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z podwykonawcami, zapewniając skuteczną współpracę.
- Zarządzanie procesem wdrażania nowych rozwiązań i narzędzi pracy, dbając o ich zgodność z potrzebami klienta oraz strategią organizacji.
- Monitorowanie postępu prac, identyfikowanie i rozwiązywanie ewentualnych problemów, aby zapewnić terminową realizację projektów.
- Organizowanie i nadzorowanie działań zespołu projektowego, w tym podział obowiązków i odpowiedzialności.
- Wspieranie zespołu w realizacji strategii poprzez dostarczanie niezbędnych zasobów i narzędzi oraz udzielanie wsparcia technicznego i mentalnego.
- Bliskość (Relator)
- Odpowiedzialność (Responsibility)
- Optymista (Positivity)
- Zgodność (Harmony)
- Empatia (Empathy)