
Firma na LinkedInie – strona firmowa, komunikacja, employee advocacy i reklama
Dla kogo?
Szkolenie jest zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych osób w działaniach na LinkedIn, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności i wynieść komunikację firmową na wyższy poziom.
- Pracowników działów marketingu i agencji reklamowych
- Konsultantów i freelancerów z zakresu marketingu
- Pracowników działów HR i employer branding
- Osób decyzyjnych w firmach
Podczas tego praktycznego szkolenia nauczysz się, jak budować skuteczną obecność firmy na LinkedInie – od stworzenia strategii komunikacji, przez zaangażowanie pracowników, aż po zwiększenie widoczności Twojej marki. To nie jest zwykłe szkolenie z LinkedIn – skupiamy się na tworzeniu spójnej strategii komunikacji, która wyróżni Twoją firmę na tej platformie. W trakcie szkolenia wybierzesz odpowiednie taktyki i narzędzia, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał LinkedIn w działaniach firmowych (strona firmowa, zaangażowani pracownicy i reklama). To świetna okazja, aby zweryfikować swoje dotychczasowe działania i podnieść komunikację firmy na wyższy poziom. Ze szkolenia wyjdziesz z praktyczną wiedzą, jak wykorzystać potencjał LinkedIna w swojej firmie.
Metody: wykład, rozmowy, ćwiczenia praktyczne, studia przypadków uczestników szkolenia
Czas trwania: 1 dzień
Materiały: prezentacja ze szkolenia pełną praktycznych wskazówek i narzędzi, checklista – plan działania firmy na LinkedIn od A do Z, raport „LinkedIn w Polsce i na świecie w 2024 roku”
PROGRAM:
I. LinkedIn dla firm
- Wprowadzenie do szkolenia
- Kogo z Twojej grupy docelowej firmy znajdziemy na LinkedInie?
- Jak firmy powinny działać na LinkedIn, aby to przyniosło efekty?
- Wybrane case studies z firmowej komunikacji
- Profesjonalny profil firmowy od A do Z
II. Strategia i taktyki działań firmowych
- Analiza wybranych stron firmowych
- Trendy i planowane zmiany na LinkedIn
- Jak pozyskać obserwujących stronę firmową?
- Algorytm treści na LinkedIn i jego działanie
- Planowanie strategicznej obecności firmy (narzędzia, cele, grupy docelowe)
III. Treści i koncept komunikacji
- Jakie są rodzaje treści i kiedy je publikować?
- Jak tworzyć angażujące treści? (warsztat z analizą treści)
- Jak wspierać się gen-AI w tworzeniu treści, zachowując autentyczność?
- Jak zaplanować spójną i skuteczną komunikację firmy? (warsztat nad koncepcją komunikacji)
IV. Employee Advocacy i reklama na LinkedIn. Podsumowanie szkolenia
- Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy?
- Współpraca profilu firmowego z pracownikami
- Kiedy korzystać z reklam na LinkedInie i jak zintegrować działania firmowe z reklamą
- Typowe błędy w kampaniach – na co uważać?
- Podsumowanie – dobre i złe praktyki na LinkedIn
- Sesja Q&A